Monday 30 July 2012

k0s0ng....0_o

Assalamualaikummm....
apa habaq semua....??? sehat n moga dalam keadaan yang sehat...=)

aku??? 

k0s0ng..k0s0ng

tah la.. td aku p tkan duik.. ingatkan gaji aku msuk seperti yang dikira.. tapi.. "it just making castle in the air" hahaha.. amik ang.. kalu aku stat speaking... maksudnya...sedey campoq marah... huuu... 
emm.. awat jd mcm tue??? kawan aku yang masuk lambat seminggu.. duik gaji dia lebih dr aku... huhuh... mmg.. pelik...  tapi x pa la.. aku dah p jumpa ngan manger.. tgok la bulan depan masuk ke x... moga2 masuk la.. 
aku bru duk plan duik tue nak p bli bju raya, kat aku mak, abah, tok, abg ngan adik aku skali...  aku ingat ka aku pnya ceritha dah sedey.. kawan tmpat kja aku lagi sedey.. emm baru ja dapat duik.. duik tue truss digunakan untuk org lain.. tinggai brapa det ja kat dia... aku doakan ALLAH mudahkan segala tugasan dia.. n moga dia sabaq..(awak anak yg baik,,,) 

emm.. len org len dugaan kan?? tue la.. kita slalu pikir kita diuji ngan truk.. tapi ada org lain lagi hebat  dugaan dia.. huhuhu... sabaq.. ALLAH.. Maha Mengetahui....

ALLAH beri yang kita PERLU bakn yang kita MAHU

emm.. dalam kes mcm nie.. aku tetiba terbayang mcm mna kalu kita mati??? tapi amalan x cukup ?? macm mna tue??? emm.. tah la.. kan.. xkan kita nak korek kubuq nek blikk??? hahahaha... emm.. dah rasa macm kita wat amalan cukup dah... tapi??? X CUKUP!!!!!...
 
 SOooo0oo...bulan Romadhon nie... mari kita kejaq sama2 ya... huhuh.. wat yang terbaik ... jadikan ianya romadhon yang terbaik dlam hidup kita.. ^_^

p/s: setiap yang ALLAH jadikan ada hikmahnya....



No comments:

Post a Comment